بازدید جناب آقای دکتر عمادی، معاون محترم اجرایی بالادستی شرکت گسترش انرژي پاسارگاد از پایگاه پشتیبانی شرکت در کیش

به گزارش روابط عمومی،
جناب آقای دکتر عمادی به همراه مدیرعامل محترم شرکت، به منظور بررسی آخرين وضعيت برنامه ها و اقدامات و هماهنگی های پشتیبانی برای حصول اطمینان از تداوم مطلوب برنامه های شرکت در پیش برد تعهدات قراردادی ، از پایگاه پشتیبانی کیش در تاريخ 19 شهریور بازديد كردند.

بهمین مناسبت، طی جلسه اي که در محل دفتر پایگاه پشتیبانی با ارتباط سه جانبه همزمان ویدئوکنفرانس با تهران و دستگاهP-100، که مديران شركت در دفتر تهران و مسولین دستگاه حفاری بر روي سكوي پاسارگاد- ١٠۰ نیز مشارکت داشتند، برگزار گردید، رهنمودهایی از طرف آقاي دكتر عمادي ارائه گرديد.

? جناب آقای دکتر عمادی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و موفقیت های اخیر حفاری استوان از جمله ثبت رکورد كارايي دستگاه حفاري و همچنین کسب رتبه اول ممیزی سیستم مدیریت HSE در بین شرکت های منتخب گروه گسترش انرژی پاسارگاد، اظهار داشتند: حفاری استوان کیش از شرکت‌های مهم گروه بالادست و هلدینگ گسترش انرژي پاسارگاد است که از قابلیت‌ و پتانسیل بالا، تجارب ارزشمند ، استانداردهای عالی و جایگاه ارزنده‌ای در صنعت نفت و نزد کارفرمایان در بخش حفاری دریایی نیزبرخوردار است.

نائب رئیس هیات مدیره حفاری استوان کیش، همچنین از عملکرد شرکت در پروژه یلدا که به کارفرمایی شرکت نفت و گاز پارس در حال انجام است، تمجید و تقدیر کردند و کسب این موفقیت ها را در نتیجه تصمیات مدبرانه ، برنامه ریزی خوب، همدلی و همکاری پرسنل عنوان کرده و تاکید نمودند كه رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی بعنوان یک اولویت باید درخدمت و در راستای اجرای اهداف و برنامه های شرکت و سلامت کل پرسنل و مجموعه باشد و باید در شرایط حساس و ویژه ای که کل کشور و دنیا با آن مواجه است همزمان به دو مقوله پیشبرد موفق امور اجرایی و سلامت ، توجه گردد

? بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه جناب آقای مهندس پاکروان، ضمن خیرمقدم به جناب آقای دکتر عمادی و قدردانی از حمایت ها و رهنمودهای خردمندانه و منطقی ایشان و هیات مدیره محترم ، گزارشی را از اقدامات مهم شرکت حفاری استوان کیش و موفقیت های افتخارآمیز کسب شده در سال جاری تاکنون، خصوصأ با توجه به شرایط خاص حاكم بر فضای فعالیتها و در نظرگرفتن محدوديت هاي مختلف از جمله ضرورت پایش سلامت ممتد پرسنل و تنگناهاى تامین تجهیزات که شرکت با آن مواجهه بوده است، ارائه نمودند.

آقای پاکروان طی اين گزارش به ثبت مجدد رکورد ۱۰۰ درصد کارآیی عملیاتی دستگاه حفاری پاسارگاد- ۱۰۰، در مردادماه و میانگین ۹۹,۸ درصد برای پنج ماهه اخیر اشاره نموده و اين موفقيت را در کنار دیگر فعالیتهای جاری مانند کسب موفقیت فنى بارتبه عالی در مناقصات پتروپارس و اروندان، برگ های زرين ديگري در مسیر اهداف، چشم انداز و كارنامه فعالیت های شرکت دانستند و کسب این نتایج غرور آفرین را مرهون، رهنمودها و حمایت های مدبرانه هیات مدیره محترم ،مدیریت، تخصص و تلاش مضاعف تیم و پرسنل شرکت استوان، و نیز هماهنگی و تعامل حرفه ای با کارفرمای محترم پروژه عنوان کردند.

? در اين جلسه همچنين گزارشی از وضعیت مطلوب پایش سلامت پرسنل دستگاه حفاری و آخرين وضعيت اجرایی پروژه و برنامه های جاری و آتی عملیاتی توسط مسولین مستقر در دستگاه به جلسه ارائه گردید.

?در این بازدید همچنین، امکانات مهمانسرای شرکت، برنامه کنترل قرنطینه و پایش سلامت قبل از اعزام نفرات به سکو مورد بررسی قرار گرفت که ضمن تائید مطلوب بودن امکانات و تمهیدات تامین شده، رهنمودهای لازم نیز داده شد.

?در ادامه این بازدید و با حضور جناب آقای دکتر عمادی صبح روز پنجشنبه بیست شهریور ضمن بازدید از شناور نپتون یک، در اسکله بندرگاه کیش شرایط شناور مسافری در اختیار پروژه برای نقل و انتقال نفرات از نزدیک بررسی و با توجه به اهمیت این خدمات در سلامت پرسنل و پیشبرد پروژه، رهنمودها و تاکیدات لازم در جهت هر چه بهتر شدن شرایط به مسولین مربوطه ابلاغ گردید.