هدایای دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز فرزندان همکاران شرکت حفاری استوان کیش

هدایای دانش‌آموزان و دانشجویان ممتاز و اوقات فراغت فرزندان همکاران شرکت حفاری استوان کیش در جلسه شورای مدیران در محل دفتر تهران به مدیران و نمایندگان واحدها اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی، در‌ راستای اجرای برنامه‌های رفاهی – انگیزشی و با هدف ترغیب، تشویق و ارتقاء سطح علمی همکاران و خانواده ایشان (همسر و فرزندان) و نیز غنی کردن اوقات فراغت فرزندان کارکنان، طرح اهدای جوایز تحصیلی و تسهیلات کمک هزینه اوقات فراغت فرزندان محصل کارکنان (دانش آموز و دانشجو) برای سال تحصیلی 99-98 همانند سال‌های گذشته اجرا شد.

جناب آقای دکتر پاکروان در این جلسه با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی یکایک دانش ‌آموزان و دانشجویان مشمول طرح به مدیران و نمایندگان واحدها، سعی و کوشش فرزندان کارکنان در راه کسب علم و دانش و نیز بهره‌گیری مناسب از اوقات فراغت را ارج نهادند.

مدیرعامل شرکت حفاری استوان کیش با اشاره به اهمیت ایجاد ارتباط بین برنامه‌های انگیزشی شرکت و خانواده کارکنان، گفت: توجه به خانواده کارکنان نقش مهمی در ایجاد توازن بین زندگی شخصی و زندگی شغلی کارکنان دارد و شرکت حفاری استوان کیش به همین منظور، این موضوع مهم را در قالب طرح‌های مختلف از جمله از طریق ارج نهادن به تلاش‌ها و موفقیت‌های خانواده کارکنان در زمینه فراگیری علم و دانش و غنی‌سازی اوقات فراغت، در دستورالعمل‌های رفاهی و انگیزشی شرکت لحاظ کرده است.

با آرزوی موفقیت برای تمامی فرزندان عزیز سرزمین‌مان

روابط عمومی