پایش سلامت همکاران ستادی حفاری استوان کیش

مرحله اول معاینات دوره ای طب کار (بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی، آزمایش خون روتین طب کارو معاینات الزامی شرکت،تست ویتامین D3+ و تست PSA برای آقایان بالای 40 سال) ، مورخ 12 بهمن ماه 99 در محل دفترتهران توسط آزمایشگاه پیوند انجام شد.
به گزارش روابط عمومی انجام این معاینات برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین همکاران و در پی آن انتقال بیماری به خانواده، در ۲ مرحله و در محل شرکت برگزار می شود.
همچنین در این میان برای انجام مسئولیت‌های اجتماعی درون سازمانی شرکت، با هدف حمایت از بهداشت و سلامت خانواده همکاران، بسته‌های ماسک در بین پرسنل توزیع شد.
لازم به ذکر است طبق مقررات مصوب کمیته بحران، و مشارکت و همکاری واحدهای منابع انسانی، پشتیبانی و HSE، از ابتدای شیوع ویروس کوید-19، برنامه روتین پایش سلامت کارکنان دفاتر تهران، پایگاه پشتیبانی و همکاران اقماری به شرح ذیل انجام می‌شود:
پایش سلامت همکاران ستادی( تهران و کیش) از جمله: تب سنجی، اکسی‌متری و توزیع ماسک بصورت روزانه و تکمیل پرسشنامه سامانه خوداظهاری در پرتال شرکت
هماهنگی با آزمایشگاه پیوند و اعزام نفرات مشکوک به کرونا جهت انجام تست PCR و همچنین انجام تست کوید-19 برای کل پرسنل در ۳ مرحله
انجام تست PCR برای همکاران اقماری در ایام قرنطینه وقبل از اعزام به دستگاه حفاری پاسارگاد-100
با آرزوی سلامتی برای همه همکاران
روابط عمومی شرکت حفاری استوان کیش